BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ members ♥

Thursday, April 29, 2010

♥ coretan subuh cerita semalam ♥

~0645 am~
time aku wat entry ni

sbnrnye aku ade cite yg blaku kt aku tghari smlm..
bg aku ianye mmg mnakutkn..
eeeee..
seram tau..

cite die gini..
jeng..jeng..
~sound efek seram~ 
tghari tdi aku tunggu bas nak ke bdr..
nak gi bank in duit hanger tudung yg aku bli kat tenet ni..
mak sedare aku punye daa..

~sejam aku duk tcongok tunggu bas~
x dtg2..
bosan aku..
dgn kete lalu lalang tpon pon..
klu kete thn lgik..
ni kang lori..
bingit tinge aku weh..

~nak dijdikn cite~
mase aku duk tu aku pasan ade 1 kete kuning lalu dpn aku..
pastu aku nmpk die patah blik kat blah cne..
pastu aku nmpk skali lgik kete tu lalu dpn aku..
aku x pasan die brenti kat dpn tu..
mate aku duk tgk kanan je mane la bas ni..
bile aku toleh kiri, slh seorg dri mereka bdua dtg dkt ngan aku..
cine n girl..

~part 1 seram~
die tanye aku 'ape kabar'..
aku jwb 'baik'..
die tanye skali lgik 'ape kabar'..
kli ni die yg jwb 'kabar baik 'kerajaan Allah'
ku x paham..
pastu die bwk kuar cam kamus la..
die tunjuk la kat aku ape maksud kerajaan Allah..
ntah aku x tau ape maksud die..
aku bkn bace pun..

~part-2 seram~
pastu die tunjuk maksud Allah lak..
'yehuwa'
ape tu..?
pastu bwk plak kepada kematian.. 
pastu ade lgik maksud2 len.. 
aku x ingat la..

~otak duk pkir mane bas ni~
tkut dah aku weh..

~lastly~
die kate wain bleh minum sbnrnye..
aku kate x bleh..
haram..
tpi die keras2 kate bleh..
pastu aku nmpk bas aku dtg..
aku bgtau die bas aku dah dtg..
pastu die cam nak bg something tau.. 
die kate nnt la..

~aku dlm bas~
duk pkir ape td tu..?

p/s  ♥ bhati2 dgn pdakwah kristian ~maybe la..kwn kite yg bgtau~
 ♥ tuhanku hanya Allah yg satu
♥ agamaku hanya Islam
♥ kitabku hanya al-Quran
♥ rasulku hanya nabi muhammad 
  ♥ aku hanya mpercayai Qada dan Qadar

4 member speak:

wanur said...

test bleh x komen..trima kasih wanie-san :)

Miss Rara said...

bahaye...lau saye kene cmtu pon naik seram..huhuhu...kuatkan iman..jgn mudah terpedaya....hehe

wanur said...

♥ miss rara ♥ tau xpe..mmg seram..dah la sorg2..ish..insyaAllah kite akan kuatkn iman..tq :)

♥ wanur idha ♥ said...
This comment has been removed by the author.